Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Iron Qon 10 Heroic ...
2018 aug. 29

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid tizedik bossa Iron Qon, 155 Milla HP-val és az oldalán harcoló Quilenekkel.


Legendák szólnak Qon és Quilenjei brutalitásáról. A félelmet nem ismerő mogu parancsnok az "Iron Qon" nevet kapta magától a Thunder Kingtől, a rendíthetetlenségéért, mellyel győzelmet győzelemre halmozott a birodalom, a áldozatokat nem kímélve.


Setup:

2 Tank

2 Healer

6 DPS

 

 

The Quilen Champions: Iron Qon-nak 3 nountja van, kezdetben velük kell megütközni

Throw Spear: Qon egy random emberre dobja a dárdáját, ez 100.000 Physical damaget okoz becsapódáskor.

Impale: Qon beleszúra fegyverét az aktuális tankjába, ez a melee damagen kívül Bleed effectet rak fel, ami 45.000 Physical damaget okoz 2 másodpercenként. Ez az effect stackel.

Fist Smash: ha Iron Qon kezében épp nincsen fegyver, akkor a földet kezdi csapkodni, ez 30.000 Physical damaget okoz 0.75 másodpercenként 7.5 másodpercig.

Rising Anger: Iron Qon periodikusan növeli az általa okozott damaget 10%-kal.

Ignite Cyclone: Iron Qon tűzbe borít egy véletlenszerűen választott, a 2. mountjától visszamardat kis forgószelet, így az 30.000 Fire damaget okoz 2 másodpercenként.

Freeze Cyclone: Iron Qon megfagyaszt egy véletlenszerűen választott, a 2. mountjától visszamaradt kis forgószelet, így az befagyasztja azokat, akim hozzáérnek. A befagyott player 5% hp-t veszít 2 másodpercenként.

Ro'shak: Iron Qon első mountja. Energy Barja (Molten Energy) az összecsapás közben töltődik, a speciális képességeihez Molten Energyt használ.

Molten Inferno: Ro'shak képessége 100.000 Fire damaget okoz az összes playernek, ez a képesség 10 Molten Energybe kerül.

Molten Overload: mikor Ro'shak Molten Energyje feltöltődik, akkor 1 másodpercenként Molten Infernot használ, míg teljesen le nem merül az Energyje. Ez idő alatt 50%-kal nő a Ro' shak okozta damage.

Unleashed Flame: Ro' shak csapást mér a nagyobb csoportokra, ez 700.000 Fire damaget okoz, ami egyenlően oszlik szét a 10 yardon belül összestackelt playerek között. Ez a képesség 30 Molten Energybe kerül.

Ro' shak akkor használja ezt a támadását, ha legalább 3 player összestackel.

Scorched: Ro' shak Unleased Flames képessége hagyja maga után ezt a debuffot, 20%-kal növeli a playert ért Fire damaget 30 másodpercre.

Ignite Spear: Burning Cinders: Ro' shak lávát lő mestere eldobott fegyverére, így a dárda becsapódás után pár másodperccel 50.000 Fire damaget okoz majd utána tüzes vonalakat lő ki magából több irányba is, ez 15.000 Fire damaget okoz másodpercenként a benne állóknak. A tűz egy idő után eltűnik.

Quet'zal: Iron Qon második mountja, ő Nature alapű spelleket használ

Arcing Lightning: Quet' zal egy viharfelhőt idéz egy random ember fölé. A felhő azonnal stunnolja a playert, elnyeli a playert ért healeket és 40.000 Nature damaget okoz a körülötte állóknak. A felhő nem fog eltűnni egészen addig, míg valaki ki nem szedi a stunnolt playert (rá kell kattintani a felhőre).

Windstorm: Quet' zal leidéz egy tornádót és belerántja az összes playert. A tornádóban lévő emberek 65.000 Nature damaget kapnak 2 másodpercenként és 80%-kal csökken az őket ért heal és absorb effectek, míg ki nem jutnak a viharból. A tornádó széle felé kisebb forgószelek (Rushing Wind) jelennek meg, ezek 1-1 adott pont körül mozognak, ezzel nehezítve a tornádóból való kijutást. A tornádón belül mindenki 80%-kal lassabban tud mozogni. A Windstorm lejárta után pár kisebb forgószél még visszamarad.

Rushing Winds: a Windstorm után visszamaradó kis forgószelek, ezek 137.654 Nature damaget okoznak 5.2 másodpercenként azoknak, akik véletlenül beletévednek.

Strike Spear: Storm Cloud: Quet' zal villámmal csap le Qon fegyverére, ettől az villámló vonalakat lő ki magából több itányba, amik egy jó ideig a földön maradnak. A villámok 200.000 Nature damaget okoznak azoknak, akik a vonalra lépnek és egy debuffot rak fel rájuk, 3x stackél a debuff 20 másodpercre stunnol.

Dam'ren: Iron Qon harmadik mountja, ő Frost alapű spelleket használ

Dead Zone: Dam' ren időnként 10 másodpercre 2 pajzsot idéz maga köré, a pajzs irányából érkező támadások nem érnek célba.

Frozen Resiliance: Dam' ren az őt ért damage 10%-át visszaveri a támadóra.

Freeze: Dam' ren befagyaszt egy playert 1-5 másodpercre, mikor a jég széttörik, akkor 130.000 Frost damaget okoz az összes playernek.

Freeze Spear: Frozen Blood: Dam' ren felerősíti mestere fegyverét, így az becsapódás után jeges csíkokat bocsát ki magából több irányba is, ezek a csíkok jó darabig megmaradnak. Azok, akik hozzáérnek a kék vonalhoz azonnal 200.000 Frost damaget kapnak majd 25%-kal csökkenti a melee, ranged támadási és castolási sebességüket. Ez az effect stackel.

 

 

Ro'shak:

 

Calling the Stormcaller: Quet'zal: mikor Ro'shak aktív, Quet'zal besegít neki az égből. Ez annyit tesz, hog időnként használja a saját fázisából ismert stunnoló & absorboló villámot (Lightning Storm) illetve gyengített forgószelet (Whirling Winds) lő az emberekre.

 

Lightning Storm: Quet' zal egy viharfelhőt idéz egy random ember fölé. A felhő azonnal stunnolja a playert, elnyeli a playert ért healeket és 40.000 Nature damaget okoz a körülötte állóknak. A felhő nem fog eltűnni egészen addig, míg valaki ki nem szedi a stunnolt playert (rá kell kattintani a felhőre).

 

Whirling Winds: Quet'zal leszáll a földre (kb. a terem közepére) és random player irányába ellő egy forgószelet. Ez a szelecske 200.000 Nature damaget okoz minden útjába kerülő embernek.

Quet'zal:

 

Breaking the Ice: Dam'ren: mikor Quet'zal aktív, Dam'ren segít be neki az égből. Ő random embereket piszkál jeges tüskékkel illetve fagyasztgat.

 

Frost Spike: Egy random player alól jeges tüskék törnek ki a földből, ez 150.000 Frost damaget okoz és feldob minden 4 yardon belül állót a levegőbe.

 

Freeze & Shatter: ugyanaz mint a saját fázisában használt Freeze. Random embert befagyaszt pár secre, majd szétrobbantja és ezzel 130.000 Frost damaget okoz mindenkinek.

Dam'ren:

 

Spark of the Molten Flare: Ro'shak : mikor Dam'ren aktív, Ro'shak támogatja őt a levegőből. Ez a támadás a saját fázisából ismert Unleashed Flame képében nyilvánul meg. Első sorban azokat támadja, akik csoportba álnak, egymáshoz közel vannak. Ha nincs ilyen stackelt csoport, akkor random embert céloz meg.

 

 

Heroicon minden Quilen visszavonul, amint 25% HP-ra esnek. Tehát a "fázisváltás" nem a Quilen halálakor történik. (A fent repkedő Quilen nem támadható)

Minden aktív Quilennek van egy kijelölt társa, aki a levegőből támogatja néhány plusz képességgel. Ro'shakot Quet'zal, Quet'zalt Dam'ren és Dam'rent pedig Ro'shak

Mikor az harmadik Quilen is eléri a 25% HP-t, akkor Iron Qon leugrik róla és személyesen is beszáll a harcba. Ezzel egyidőben a visszavonult Quilenek is leugranak, így egyszerre 4 ellenfelünk is lesz

A visszatérő Quilenek csak 1-1 képességüket használják

 

 

Szokásos normal mód az alap, tankok és a 2 csapatra osztott dps+healek felveszik a poziciójukat.

Amire nagyon kell majd figyelni, hogy a harcot nehezítő levegőben mozgó Quilen képességeit megfeleő módon kezeljük.

Első fázisban Ro' shak az ellenfél, akit Quet'zal támogat a levegőből. Ide 3 csapatot célszerű kialakítani, a lépcső jobb és bal oldala felé orientálódva 1-1 Ranged csapatot (2 dps + 1 heal az alap, de ha valaki nagyon kreatív....) és egyet Meleeben (ide jönnek a Tankok és a Melee(k)). Ha a Melee csapat 4 emberből áll, akkor igencsak egyszerű a Molten Energy merítés. Kezdésnek összeáll a Melee 4-5 Unleashed Flamere, majd az a Ranged csapat következik, ahol nincs Arcing Lightning Debuff (2-3 alkalomra) és végül a másik Ranged csapat. Ekkor a Melee csapatról lejár a Damage növelő Debuff és indulhat újra az egész. Mivel a dárdából előtörő tüzes vonalak jóval veszélyesebbek mint Normon, így a legjobb, ha a Tankok a lépcső felé araszolnak, a hozzáférhetőség biztosítása érdekében (Értsd ezt úgy, hogy ha a vonalak miatt el kell mozdítani a bosst, akkor inkább a rangedek felé araszoljunk, mintsem a terem közepe felé). Quet'zal támogatása abban nyilvánul meg, hogy időnként random embert bestunnol a saját fázisbáól ismert Arcing Lightninggal, illetve néha leszáll a terem közepére és ellő egy nagyobb méretű forgószelet (Whirling Winds) valamelyik Ranged irányába, amit ki kell kerülni. Ro'shakot 40,8 milláig kell leütni, hogy visszavonuljon.

Második fázisban Quet' zal száll be a harcba és Dam'ren támogatja a levegőből. Itt pont ugyanazt kell csinálni mint Normon: kerülni a dárda villámló csíkjait, kiszabadítani a stunnolt embert, majd figyelni, hogy az így kapott DOT (Arcing Lightning) ne pattanjon tovább ( ez utóbbira fokozottan). ~ 50 seccel azután, hogy Quet'zal beszáll a harcba eltolja az első Windstormot. Picivel előtte mindenkit maxra kell húzni, és esetleg Absorbot rakni, mert az AOE közben már nem lehet megtenni. Normhoz hasonlóan itt is a bejárathoz kell vinni a bosst és esetleg elhasználni egy TW-t (jobb egy elnyújtott bossos fázis mint egy 2. Windstorm). Dam'ren ez idő alatt random embereket piszkál jeges tüskékkel (Frost Spike) illetve az AOE képességet is használja (Freeze).

Harmadik fázisban Dam' rennel harcolunk és a levegőből Ro' shak segíti tüzes spelljével ( Unleashed Flame ). Az AOE miatt az a legjobb ha a Meleek üsszeállnak, ugyanis ez a képesség ritkábban jön és a nagyobb csapatokba lövi szívesen. Ezt a kis kellemetlenséget leszámítva nincs eltérés Normhoz képest

Negyedik fázisban akkor kezdődik, mikor a harmadik Quilen is 25% HP-ra esik. Ekkor Iron Qon személyesen is beszáll a harcba, illetve visszarendeli a 2 korábbi mountját is. Ez annyit jelent, hogy egyszerre 4 ellenséggel kell verekedni, viszont a Quilenek csak 1-1 képességet használnak.

Ro' shak : Unleashed Flame

Quet' zal : Arcing Lightning

Dam' ren : Dead Zone

Ro'shak AOE-je még mindig eléggé kellemetlen így őt célszerű elsőnek ledurrantani (hiába tűnik Dam'ren logikus választásnak.... számos bug miatt mégsem az....). Ro'shak után halhat Quet'zal és végül Dam'ren. Az első Quilen halála után Iron Qon már tolja az AOE képességét (Fist Smash), így innentől kezdve kell majd az AOE Heal is. Ameddig jelen van Quet'zal és az Arcing Lightning, addig a Debuffos ember(ek)nek AOE Healbe stackelés nélkül kell átvészelnie Qon ütögetését, ugyanis a DOT szétterjesztése elég veszélyes. Miután Quet'zal is kikerült a képből már nyugodtan összeállhat a csapat és végezhet a maradék 2 ellenséggel. Mire Qon egyedül marad már van rajta egy kis damage boost, így innentől kezdve okosan kell használni a Def- és HealCDket, hogy mindenki kibírja a fight végéig.

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps (Frost Mage)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016